Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A szerelem nem vak

2015. október 10. 23:21 - ZsorzsiB

"Néhány kikötő még útba ejthető, de mindig visszaérkezel"

A klasszikus Charlie nóta: "Az légy aki vagy" nagy kedvencem. Az alcím ennek egy kifejező részlete. Abszolút igaz a házasságunkra. Megosztom pár röpke, ám kellemes élményünket a kedves Olvasóval.

Azzal, hogy anno megbeszéltük Zolival, hogy leengedjük szexuális életünk várának felvonóhídját, óriási dolgot tettünk. Az évszázadok óta dogmatikusan, erőszakkal elnyomott, természetes, ősi ösztöneink fellélegezve bújtak elő. Hatalmas megkönnyebbülés, felszabadító érzés volt végre őszintén beszélni egymásnak, mint egymás legjobb barátjának arról, kinek ki tetszik, kivel mik az esélyek. Még segítettük is egymást, hogy összejöjjön valami a kiszemelt hölgyekkel, urakkal. Ez annyira jó dolog! Afféle játszótársak lettünk és az, hogy többé kicsit sem kellett megjátszani magunkat egymás ellőtt, csak még közelebb hozott bennünket egymáshoz.

Emlékszem, mikor először beszélt arról, hányszor környékezték meg bulikban a csajok (akiket akkor még elküldött, mert nem akarta a boldogságunkat kockára tenni). A Nagy Beszélgetésünk utáni első alkalommal, mikor történt is valami, nagyon felizgultam. Elment bulizni. Engem nem tudott magával vinni, otthon vigyáztam a gyerekeinkre. Még ébren voltam, mikor hazajött (pedig volt vagy három óra). Nagyon izgatott volt. Élénk érdeklődéssel kérdeztem, mi történt, mitől pörög ennyire. Elmesélte, hogy ott volt a buliban egy ismerősünk, egy lány, akinek mindenki odavolt a melleiért. Brigi egy igazi pláza cica volt, aki nagyon élvezte, hogy mindig megbámulják a pasik. Festett szőke haj, tányérnyi kék szemek, gyönyörű, kemény, hatalmas, természetes mellek - amiket minden férfi akart a környezetében, Zolit is beleértve. (Mint korábban írtam, nem vagyok leszbikus, de az ő kebleivel bizony még én is eljátszottam volna.) Zoli pucérra vetkőzött, bemászott mellém az ágyba és izgatottan ecsetelte, mi történt. Elég sokat ittak, főleg Brigi, pedig nem szokott. Meg is lett az eredménye. Először csak panaszkodott Zolinak (meg nagyjából mindenkinek) a bunkó fiújáról, aki észre sem veszi és nem is szexeltek már mióta. Aztán egyre jobb kedve kerekedett, meg táncos lába. Zoli jól táncol, kapott az alkalmon és megforgatta párszor. Tánc közben egyre jobban összesimultak, Zoli szexin mozgatta a csípőjét, egészen a lány ágyékánál, akit ez egyre jobban feltüzelt. Végül nem is bírta tovább. Majdnem megcsókolta Zolit ott, a tömegben, ám mégis inába szállt a bátorsága és azt mondta, menjenek ki kicsit a friss levegőre. Amint kiléptek az ajtón, kézen fogta a férjemet és elcibálta a legközelebbi kapualjig. Ott aztán vadul csókolózni kezdtek. Uhhh, ahogy ezt mesélte, éreztem, ahogy felizgulok. Folytatta. Mégpedig azzal, ahogy végigcsókolta Brigi nyakát, lassan kigombolta a blúzát. Csókolgatta, finoman harapdálta a vállát, borostájával cirógatta vállgödrét. Brigi egyre jobban zihált, vonaglott a csípője, reszketett. Zoli célba vette a melleit. Először csak a melltartó széle felett simogatta a bőrét és alig várta, hogy a rég áhított bimbókkal is eljátszadozhasson, de sajnos azt Brigi már nem engedte. Azt hittem, megőrülök, mikor ezt mondta. Mint kiderült, csak csókolózni akart (állítólag szörnyen rosszul csinálta), szivacsos melltartón keresztül (!) hagyott némi tipi-tapit, aztán visszamentek. Zolikám édes pedig úgy maradt. Nem is tudom hirtelen, melyikünk volt emiatt csalódottabb (na jó, azért valószínűleg ő). Ahogy elképzeltem a szitut, úgy akartam folytatni az ő estéjét. Nekiestem, csókoltam, fogdostam és közöltem vele, azt akarom, hogy úgy szexeljünk ma este, hogy közben Briginek szólítson és viselkedjünk úgy, mintha "velem csalná a feleségét" és mondja is közben azt, hogy "velem sokkal jobb, mint vele". Konkrétan ARRA IZGULTAM, HOGY MEGCSAL. Teljesen bele tudtam élni magam a "gaz csábító" nőszemély karakterébe és akkorát sikítva élveztem el, hogy magam is meglepődtem a szokottnál is élesebb frekvencián. ÓRIÁSI VOLT!!

Nekem is voltak sikerélményeim. Máig legyezgeti a hiúságomat, hogy volt nálam 8-10 évvel fiatalabb, kitartó hódolóm is, de nem vált be. Valószínűleg épp a kora miatt. A huszonévesek baromi magabiztosak, hiszik, hogy mindent tudnak meg annak még a dupláját is, de lövésük sincs a minőségi szexualitásról. Nekem a 40-esek a kedvenc korosztályom, illetve még a 30-asok (vége fele). Igen, ők nyitottabbak, bevállalósabbak, de már figyelmesek és jól neveltek, akikbe empátia is szorult ideális esetben. A 40-es férfiak csodálatosak, de tapasztalatom szerint hajlamosak a szokásaik rabjává válni, előfordul, hogy félnek az újítástól, legyen az bármily' kellemes is számukra.

Kipróbáltuk a hármas másik változatát is Zoli egy kollégájával. Vele sokat beszélgettünk és már az elején nyilvánvalóvá tettük számára, hogy ez a dolog hármunkról szól. Igazság szerint hosszabb távra terveztünk volna vele, de elszúrta. Sajnos valahányszor Zoli elhagyta a helyiséget ahol épp voltunk, azonnal fúrni kezdte. Igyekezett a férjem ellen hangolni és nagyon hevesen rám nyomult. Igen hamar egyértelművé vált, hogy ő nem hármasban tervezi a jövőt, az ő elképzelésében a páromnak nem volt helye - innentől kezdve pedig neki nem volt a mi életünkben. Mélységesen felháborított az árulása, az álszentsége, hogy mindent tagadott és adta az ártatlant, mikor szembesítettem. Rövidre zártam a dolgot, többé nem engedtem vissza közénk.

Telt-múlt az idő, mi pedig mindeközben egyre közelebb kerültünk egymáshoz Imrével, kedves kollégámmal a munkahelyemen...

 seduction33.jpg


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aszerelemnemvak.blog.hu/api/trackback/id/tr897955798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
A szerelem nem vak
süti beállítások módosítása